אנחנו גם פה

אומנות והשראה

אומנות והשראה

זה יכול לקרות באמצע יום עמוס ולחוץ לעייפה, לפתע אנו נחשפים למשפט, תמונה, פעולה של מישהו שעוצר הכל לרגע, פסק זמן, רגע קצר ומעורר בנו השראה והשתהות. אומנות והשראה- גלגל הקסמים, שטוען אותנו מחדש ומי יודע, אולי גם זורע זרע של רעיון שיבשיל לכדי מעשה. מי יודע? אז הנה כמה רעיונות שיכולים לעזור לנו לעורר השראה.

אפליקציה מעוררת השראה

ארטיל. המשפט היומי. כן, יש הרבה אפליקציות ששולחות לנו ציטוטים ופתגמים מעוררי השראה, מה שאהבנו באפליקציה שהיא בעברית. אז קצת יותר קל להתחבר, בנוסף האפליקציה מחברת בין השראה לאומנות. משפט ההשראה  בא על רקע של תמונות אומנות כל שהיא המייצגת מבחר אומנים מתחומים שונים.  ניתן לקבל מידע נוסף על התמונה וגם על האומן. נחמד. אפשר לשמור את המשפטים שאהבתם לגלריית תמונות וכמובן לשתף בצורה קלה ונוחה. זמין רק באנדרואיד .להורדה אומנות והשראה
אומנות והשראה אומנות והשראה

תראו את העולם הנפלא שבחוץ

החוצה. צאו החוצה, רוצים השראה? מחפשים רעיונות?  צאו, סגרו את הדלת ולכו למקום שאתם לא נוהגים להסתובב בו, עיר אחרת, שכונה אחרת אפילו קניון אחר... תוסיפו לזה גם בשעה לא שגרתית ותקבלו עניין חדש במקום. הכי חשוב בטיול שלכם, שלא תהיו  בתפקיד. כלומר אם בחרתם את הפארק השכונתי נסו להגיע לשם לא בתור הורים שרצים אחרי ילדים אלא סתם לשבת על הספסל ולהתבונן, שימו את הנייד בצד, יכול להיות שיקרה משהו נפלא או שלא.

כתוב מילה רנדומלית בגוגל

מחפש השראה, גולש באינטרנט תמיד לאותם 4-5 אתרים מוכרים. לך למנוע חיפוש כלשהו (אנחנו ממש במקרה השתמשנו בגוגל) וכתוב מילה אקראית שעולה לך בראש או אפילו סתם חפץ שאתה רואה עכשיו בבית. עכשיו, כל שנותר לך להיכנס לאחד האתרים ולחפש את ההשראה שם

הפוך את השם שלך ללוגו

חשבת על עצמך פעם בתור מותג? יצירה תמיד יכולה לעורר השראה בייחוד אם היא קשורה אליך, ומה קשור יותר אלייך מהשם שלך, הפכו את השם שלך ללגו, השתעשעו ברעיון, נסו כיוונים שונים,  תנו לחלק האומנותי שבכם שרק מחכה לפרוץ החוצה, באומנות כל דבר קביל אז תרשו לעצמכם, בהתחלה זה קשה, אחר כך זה מתחיל לזרום. התוצאה יכולה להפתיע אתכם.

עוד רעיונות למשחקים