אנחנו גם פה

רעיונות למסיבת רווקות

מה אפשר לעשות במסיבת רווקות?

אתן אלו שצריכות להכין את מהחל האמנותי של המסיבה. יש כל כך הרבה רעיונות ומשחקים למסיבת רווקות. אספנו כאן שלושה רעיונות שאולי יתאימו לחברות שלך אם הן רק אוהבות לרקוד או לפחות, מרשות לעצמן להזיז קצת את הגוף בלי לחשוב "מה יגידו עלי"

סרט מביך + ריקוד

לרקוד וגם להרוויח סרט שהוא מזכרת מהמסיבה. כן, שתיים ;מחיר אחד. ריקוד ההארלם שייק הינו ריקוד נפוץ במעצמת האם אמריקה אז למה שלא נשתמש בו גם אנו? הרעיון פשוט להזיז קצת את הגוף לבד ואז כולם ביחד. וכמובן לצלם את התוצאה. המטרה: להיות קצת מובכות, להפעיל את הגוף ומזכרת שתישאר ממסיבת הרווקות שתמיד כאשר תצפו בה יעלו חיוכים קלים או לפחות משפטים "אני לא מאמינה ששכנעתם אותי לרקוד ככה..."

ריקוד המוני

יש משהו בריקוד שיכול לאחד, לראיה ריקודי הורה או מעגלים של כורדים... בכך מקרה צפו בסרטון ותראו איך הבנות פשוט נהנות לרקוד יחד. אז מה אפשר לעשות? מזמינים מדריכה או אם יש אחת החברות בחבורה של המסיבה שיודעת לרקוד ואוהבת לעמוד מול קהל. קצת הכנה ותרגול קל, מוסיקה והרי לכם ריקוד המוני למסיבת הרווקות שלכן.

משחק החיים

לא התאפקנו, נתקלנו בסרטון וחשבנו איך לקשור אותו לריקוד. אז יש כאן סוג של ריקוד החיים... או במילים אחרות: פרה עיוורת עם הקשר של מסיבת רווקות. כמו הרבה משחקים בהם מכסים לך את העיניים יש מצב שהבדיחה תהייה על חשבונך, אז הנה משחק משעשע שאפשר לשחק בגרסאות רבות ובבסיסו לנצל את חוסר היכול של החברה שלך לראות ולתת לה לעשות דברים שלא כל כך התכוונה לעשות...

עוד רעיונות למשחקים