אנחנו גם פה

5 משחקים מדליקים למסיבת רווקות

משחקים למסיבת רווקות

קיבצנו כאן 5 רעיונות של משחקים מדליקים למסיבת הרווקות שלכן. כמובן שהצלחת המשחקים תלויה בהרכב האנושי של משתתפות האירוע. בכל מקרה , בחלק מהמשחקים הבאים השתמשנו באותם משחקים ישנים ומוכרים רק עם עדכון קטן כך שיהיה מותאם יותר לשנות האלפיים ושימוש בטכנולוגיה כמו פייסבוק וטלפונים חכמים.

תעשו לי לייק

משחק עם שלל גרסאות. המטרה הבסיסית: להשיג כמה שיותר לייקים. לכן, במשיק זה נדרש לפחות חשבון פייסבוק  פעיל לאחת המשתתפות. (רצוי שגם לכלה המיועדת יהיה חשבון)ומכאן השמיים הם הגבול: למסיבה נועזת: המשימה שתוצג לכלת השמחה: לעבור את המאה לייקים על תמונה שתעלה לפייסבוק (כמובן שאם לכלה יש 3000 חברים אז תעלו את רף הלייקים). אם אחרי שעה לא הגיעה למאה מותר לה להעלות עוד תמונה. כך כל שעה עד סוף הערב. בסוף הערב אם לא הצליחה במשימה יש לתת לה תגובה הולמת: לשתות כוס אלכוהול, משימה מצחיקה וכדומה.
לכלות פחות נועזות: במקום תמונה אפשר סטטוס.
עוד אפשרות: או שעושים תחרות בין כל משתתפות מסיבת הרווקות על לייקים לתמונות

משחק קלפים שלום למלכה

משחק מהנה שלא מצריך הרבה חשיבה ומספק מצבים משעשעים, ככה זה כשאנשים צריכים לתפקד תחת לחץ. המשחק מבוסס על קלפים רגילים.  מארגנת המסיבה מחלקת לכל משתתפת 10 קלפים. את היתר משאירים במרכז בתור קופה. הקלפים שהבנות קיבלו מוסתרים, כך שגם מי שקבלה אותם אינה יודעת מה הערך שלהם. עכשיו לפי כיוון השעות כל משתתפת בתורה שולפת את הקלף העליון בחבילה שלה ומניחה אותו בראש הקופה כשהוא גלוי כעת, אלו הם השיות הקריטיות, על המשתתפים להגיב לקלף שיצא:
אם זה קלף בין 2-10 לא עושים כלום והתור עובר למשתתפת הבאה.
נסיך: מניחים ידיים בצידי הראש ועושים "קולולולו"..
מלכה: לצעוק שלום למלכה
מלך: כולם להצדיע בצד שמאל
אס: קדים קידה.
אם משהי התבלבלה, היא לוקחת את כל הקופה.
אם אף אחד לא התבלבלה, לקחת את הקופה זו שהגיבה אחרונה.
כמובן שאתם רשאים להוסיף עוד חוקים לקלפים שונים.
תתפלאו לראות במהלך המשחק איך תחת לחץ התגובות של הבנות הופכות מצחיקות ומפתיעות.

חובה או שליחה:

כמעט כמו המשחק המוכר של "אמת או חובה". אבל בגרסה המעודכנת. כללי המשחק הפשוטים מוכרים: יושבות במעגל, משהי מסובבת בקבוק. מי שבכיוון של הפיה, נקרא לה-המפסידה, ומשהי שתחתית הבקבוק בכיוונה נקרא לה כאן : המנצחת. אם אין לכם כוח לבקבוק אפשר לבחור דרך אחרת בה כותבים שמות משתתפות על קלפים ונותנים לכלה להוציא שני קלפים, הרעיון הוא שיש מנצחת ויש מפסידה. כעת, המנצחת שואלת את המפסידה "חובה או שליחה"
אם המפסידה בחרה בחובה המנצחת מטילה עליה משימה:

רעיונות למשימה:
  • לשים קצפת על ידה של משתתפת אחרת והמפסידה צריכה ללקק אותה
  • לשתות כוס אלכוהול
  • לנשק משתתפת אחרת
  • לעמוד בחלון הבית ולעשות משהו מצחיק שיראו גם ברחוב
  • להרכיב משהי על הגב שלך
  • להתאפר עם יד שמאל
  • לחקות מישהו מפורסם


ואם בחרה המפסידה – שליחה
המנצחת לוקחת את הטלפון שלה ושולחת לבן הזוג של המפסידה  (אם אין בן זוג אז לידיד) הודעת טקסט בשמה. וכמובן, בלי לעבור את גבול הטעם הטוב זו צריכה להיות הודעה שמי שמקבל אותה יקרא אותה לפחות פעמיים. או לחילופין: שליחת סטטוס בחשבון הפייסבוק של המפסידה ובשה כמובן.
רעיונות להודעה: או סטטוס בפייסבוק:
בא לי עכשיו...
לא יודעת אם ספרתי לך אבל יש לי שן תותבת..
בא לי חומוס..

מה מסתתר לך בארנק – המשחק שבודק כמה את נועזת

בקשי מכולם להניח על השולחן את הארנקים שלהן.
הכני רשימת ניקוד של פריטים נפוצים, ככל שהפריט נדיר יותר הוא שווה יותר נקודות.
כך לדוגמה: 
כרטיס אשראי- 2 נקודות
חבר מועדון רמי לוי – 3 נקודות
קונדום: 4 נקודות וכן הלאה..
זוכה מי שמקבל ניקוד גבוהה.

טריוויה אישית - המשחק שיעשה לכן את הערב

טריוויה למסיבת רווקות המשחק של האתר. משחק שתמיד מצליח להפתיע את האורחות ויגרום להם לנסות ולהגיע למקום ראשון. ההכנה פשוטה. מכינים שאלות למסיבת רווקות . מזמנים את המשחק ומזינים את השאלות שלכם למערכת. כעת כל הבנות יכולות לשחק את המשחק דרך הטלפונים הניידים שלהם. כך תוכלו לבדוק מי בעצם מכיר הכי טוב את הכלה ובן זוגה לעתיד.

עוד רעיונות למשחקים