אנחנו גם פה

רעיונות למשחקי חברה

קהל היעד – המשתתפים של ערב החברה

מי הקבוצה? האם זו קבוצה אורגנית מגובשת בה כולם מכירים אם כולם או שזו חבורה שהתקבצה לה פעם ראשונה כמו במסיבת רווקות לדוגמה בה יש את חברות הכלה מהצבא, החברות מהעבודה וכמובן המשפחה וכדומה. העניין פשוט אם הקבוצה היא אורגנית ומגובשת אז המשחקים יהיו יותר פתוחים, זמן שבירת הקרח יהיה קצר יותר כך תוכלו להשקיע ברעיונות למשחקים אחרים,  אם הקבוצה חדשה, אז נשקיע זמן רב יותר במשחקי הכירות ושבירת הקרח. כמובן שישנם עוד מאפיינים: מהו אופי המשתתפים? האם זוגות, או בודדים, יש גברים יותר מבנות או שהיחס שווה? גיל המשתתפים

משחקי הכירות

ישנם הרבה משחקי הכרות לקבוצה, מ-כל אחד יגיד שם של חיה, זמר אהוב או תנוחה באות הראשונה של השם שלו וכלה במשחקי חבילה עוברת עם שאלות קצת מביכות כמו "העבר את החבילה לאשה הכי סקסית בקבוצה" הרעיון של המשחקים הראשונים הם באמת שבירת קרח ויצירת אוירה פתוחה, מהנה ומשעשעת

משחקי חברה

אם הקבוצה זורמת, פתוחה במקרה הזה אלכוהול (במידה הנכונה כמובן) יכול לעזור הנה כמה משחקי חברה משעשעים ופשוטים שמתאימים לכל גיל:
פיצוץ בלון – זוגות מתחרים בניהם על פיצוץ בלון ללא עזרת ידיים, רק בעזרת הבטן.
השחלת נר לבקבוק – קושרים חבל למותני המשתתפים שבסופן מחובר נר, על המשתתף בעזרת תנועות מותניים בלבד להצליח להשחיל את נר לפתחו של בקבוק משקה קל.
הוצאת סוכריה מקערת קמח – טומנים סוכריה בקערת קמח, על המשתתפים להגיע ראשונים לסוכריה בלי שימוש בידיים אלא רק בעזרת הפה. לרוב התוצאה תהיה מבדחת.

משחקים מקוריים

רעיון מדליק - טריוויה אישית, אם הקבוצה כבר ראתה הכל ושבעה ממשחקי חברה, הנה רעיון מקורי למשחק שיצליח להפתיע אותם. מחברים שאלות על נושא הערב, אם זו קבוצה אורגנית שכולם מכירים את כולם אז השאלות יהיו על המשתתפים. שאלות מצחיקות ומשעשעות כמו: מה היה הכינוי של דן בבית הספר?, מי היה החבר הראשון של יערה? לאחר מכן שולחים קישור לכל המשתתפים ומשחק הטריוויה מתחיל. היתרון- זה משחק מלווה לערב, כלומר לאורך כל ערב החברה ניתן לשחק במשחק הזה במקביל למשחקים אחרים.
אמת או חובה – קצת אחרת הכי קלאסי אמת או חובה. כדי לשדרג את המשחק הכנה מראש לש כרטיסיות משימות. דוגמה למשימות: עצום עיניים ונסה לזהות לפי מישוש את היד של אשתך, החלף חולצה עם היושב מימינך וכו'. שוב, השאלה היא כמה האווירה בערב החברה פתוחה, ככל שהאווירה מהנה ופתוחה יותר – המשימות יכולות להיות יותר מופרעות.

לסיכום

חשוב לזכור! אל תקחו את עצמכם ברצינות רבה מידי. מידה נכונה של הומור עצמי וקלילות יכולה לתרום להצלחת הערב
בהצלחה

עוד רעיונות למשחקים