אנחנו גם פה

5 משחקי מסיבה למבוגרים

גם מבוגרים יכולים לשחק

מארגנים מסיבה, יום הולדת או אירוע חברתי? ;יש צורך להכין תוכנית אמנותית. אז במקום שאתם תעבדו תנו לאורחים לעבוד במקומכם והפתיעו אותם עם תוכנית פעילה – משחקים. לכל ילד ולכל ילדה. כן כן, כל מבוגר הוא בעצם ילד שמחפש קצת להשתטות וליהנות מבלי לחשוב מה יחשבו עליו. אז קבצנו כאן 5 רעיונות למשחקים שיכולים להתאים לכם. כמובן, שאלו הם רק הרעיונות ואתם יכולים ומוזמנים לפתח את המשחקים בהתאמה לקבוצה שלכם.

מי עשה מה?

משחק פשוט שתמיד עובד: כל אחד מהמשתתפים ומהמשתתפות רושם שלושה דברים מעניינים שעשה בחייו (טייל בהודו, קפץ באנג'י וכו') על נייר . מכניסים את כל הניירות לקערה. חתן השמחה שולף כל פעם פתק אחד, על חברי הקבוצה לגלות מי הוא זה שכתב את הפתק.

גבר, בובה כבר הלבשת?

העמידו את הגברים מול שורה של בובות. כאשר כל בגדי הבובות הפושטות מהם ומנחים בצד. כעת, על הגברים, תוך 2 דקות לנסות ולמצוא לכל בובה את הבגד המתאים וגם להספיק להלביש אותה. התמונה הזו, של גברים מנסים להלביש את הבובות יכולה לעורר צחקוק פה ושם...

קצפת !

חלקו את המשתתפים לשני קבוצות. כל קבוצה בוחרת מתנדב או מתנדבת אחת. את פני המתנדב וגם על הצוואר מכסים בקצפת. שאר חברי הקבוצה מכסים את עיניהם בעזרת סרט בד. כעת על כל קבוצה להצליח לנקות ראשונה את הקצפת מפניו של המתנדב. כדי לעשות זאת ישנם כמה אפשרויות. ניתן לקבוע שאת הקצפת אפשר לנקות רק עם הפה, או המרפק, או שאפשר לתת כלים, כמו: כפית, או נייר וכו'.

הנשיקה שבסוף

מחלקים את המשתתפים לזוגות (רצוי של גבר ואישה) כל אחד מבני הזוג מקבל קצה של חוט תפירה. בהישמע האות התחרות מתחילה כל זוג בעזרת הפה בלבד צריך ללעוס את החוט (להזהר לא להחנק) ולהגיע עד אמצע החוט שם יפגשו שפתי בני הזוג לנשיקה. כמובן שהזוג שהצליח לעשות זאת ראשון – הוא הזוג המנצח.

מה הפירוש?

המשחק הזה הולך טוב עם קצת אלכוהול כי הוא דורש פתיחות ויכולת לדבר שטויות. הרעיון פשוט. יושבים במעגל. כל אחד מהמשתתפים שולף קלף טארוט, או כל קלף מהסוג הזה (אפשר גם קלפי מספר רגילים רק שאז צריך ממש דמיון טוב). בכל מקרה, המשתתף לא נראה לאף אחד את הקלף שלו. כאשר מגיע תורו (סבב בכיוון השעון, הוא מראה את הקלף לכולם מבלי לדבר, וזה, היושב לימינו צריך עכשיו לפרש את הקלף ולומר כיצד הקלף קשור, משפיע על בעליו). התוצאה לרוב משעשעת עד אמיתית...

עוד רעיונות למשחקים