אנחנו גם פה

משחקי חברה ליום הולדת

רעיון למשחק חברה?

יש חגיגה? יש יום הולדת? יש אוכל עוגה, נרות, ומקום ואפילו מוסיקה טובה. אבל איך הופכים את יום הולדת למעניין ומהנה יותר? אז הרשו לנו לחשוב בשבילכם, קבצנו כאן  מגוון של משחקי  חברה בצרוף קטעי וידאו להמחשה מרחבי הרשת, משחקים שיכולים להתאים  ליום הולדת או לכל אירוע משפחתי או חברתי. העיקר שההפעלה תהיה מהנה ומשעשעת.

ריקוד עם תפוח

עומדים להם זוגות בשורה, זה יכול להיות מבוגרים או ילדים. כל זוג מקבל תפוח (או כל פרי אחר) בני הזוג צריכים להצמיד ולתפוס את התפוח בעזרת המצח שלהם (אסור להשתמש בידיים), כעת כל שנותר להם הוא לבצע ריקוד מבלי שהתפוח יפול. מארגן המשחק מקים ועדת שופטים שתנקד את מורכבות הריקוד של המשתתפים ותכריז על המנצח. כמובן שזוג שנופל לו התפוח יורדים לו גם נקודות בהתאם.

מצאו את הסוכרייה

מכירים את המשחק כשהיינו ילדים, במסיבת יום הולדת של הכיתה. האמא המארגנת החביאה סוכרייה בערה של קמח. ואתם רק בעזרת הפה אמורים למצוא את אותה סוכרייה , מה שהופך את הפנים שלכן להיות מלאות בקמח. אז זה בדיוק זה. והנה מצרוף סרטון לדוגמה הממחיש את המשחק, במקרה הזה לקוח מתוך פעילות משפחתי.

משחק בשביל הצחוק – להסתובב במקום

אם משעמם לכם ובא לכם סתם לצחוק ויש מתנדב בקהל שהגיע כדי להנות במסיבה ויכול לספק לכם את השעשוע זה אז למה לא? תנו לחבר שלכם להסתובב כמה פעמים סביב עצמו ובקשו ממנו ללכת ישר. נשמע פשוט? אז המשחק הזה אומנם פשוט אבל ממש לא קל לביצוע...

ביום הולדת לפחות משחק אחד של אוכל

רעיון פשוט שתמיד משעשע ומצליח להצחיק בכל יום הולדת. כל אחד צריך להאכיל את החבר שלו, אך הפעם התנאים קצת שונים: לשני בני הזוג מכוסים העיניים, ובן הזוג האחד (זה שעומד מאחור) הוא למעשה "הידיים" של חברו. כך שחוסר התיאום בולט לעין והתוצאה – מלכלכת..

ולסיום - סרטון יום הולדת

ולסיום, סרטון אניציה נחמד שמצאנו , עם מוסיקה של יום הולדת ומשחק שמעלה חיוך. תהנו.

עוד רעיונות למשחקים