אנחנו גם פה

משחקי זוגות למסיבות

רק זוגות משחקים במסיבה הזו?

כן. משחקי חברה הבאים מבוססים על פתיחות של הקבוצה וכמובן הפתיחות של בני הזוג עם עצמם. כמובן שבהתאמה קלה יכולים המשחקים להתאים גם למסיבת רווקות או כל מסיבה אחרת. כמו תמיד, אלו הם רעיונות, אתם בתור מארגני האירוע או מחפשי הרעיונות מכירים את הקהל שלכם או חברי הקבוצה הכי טוב ויכולים להתאים להם  משחקי חברה לפי אופי הקבוצה. העיקר ליהנות , להשתעשע ולהרשות לעצמו לשחק.

הקלף של המסיבה

משחק משעשע שמצליח להרים כל מסיבה וליצור מצב רוח טוב, מתחלקים לשני קבוצות  ועומדים בשני טורים. המשתתף הראשון בכל קבוצה מקבל קלף מחפיסת קלפים וצריך להצמיד את הקלף לשפתיים שלו על ידי יניקה קלה של הקלף. כעת התחרות מתחילה, על המשתתף עם הקלף להעביר את הקלף לבא אחריו, אבל אסור להשתמש בידיים, המשתתף הבא צריך גם "לינוק" או לשאוב את הקלף אל שפתיו ואחר להעבירו הלאה באותה הצורה. כך עד אחרון המשתתפים בשורה.
רצוי שהחלוקה תהייה שווה בקבוצות מבחינת מינים. אותו מספר נשים אותו מספר גברים.
לא מומלץ אם יש חולים בקרב המשתתפים או אנשים שיש להם בעיה עם פעולה היניקה

תחרות אכילת תפוח

תולים חבל לאורך התקרה, ממנו משתלשלים במרחק של מטר אחד משהשני חבלים נוספים, בסוף כל חבל תלוי תפוח, בגובה  ראש של אדם ממוצע. כל זוג עומד בשני צידי התפוח. ברגע שמארגן המסיבה מכריז מתחילים לאכול את התפוח, אך אסור להשתמש בידיים, רק בפה. הזוג הראשון שסיים לאכול את התפוח ניצח. כמובן שאפשר לחשוב על עוד רעיונות מקוריים ולהוסיף לתפוח קצפת או כל דבר אכיל אחר שיכול להעלות את רמת השעשוע של המשחק.

זוגות זוגות

הזוגות מתחלקים. הגברים עומדים בשורה מולך בנות הזוג. המרחק צריך להיות כמה מטרים. המארגן דואג לתפוס על בגדיו של הגבר 30 אטבי כביסה. במקביל בנות הזוג עומדות עם כיסויי עיניים. בהישמע אות לתחילת המשחק ניגשות הנשים לגברים (בזהירות כמובן) ומתחילות להוריד את האטבים מבגדיו של בן הזוג שלה.  הראשונה שהצליחה להוריד את כל האטבים מנצחת בתחרות.

משחק מסיבות מפוצץ בלונים

משחק מוכר, מתאים לזוגות או במסיבות בהן רמת המבוכה נמוכה יותר. המתחרים והמתחרות מתחלקים לזוגות. הגברים יושבים על כיסא, על הברכיים שלהם מונח בלון שניפחו מבעוד מועד. האישה עומדת לצד הגבר. בהישמע אות הפתיחה של המשחק על האישה לשבת על הבלון שעל ברכי הגבר במטרה לפוצץ אותו, אם לא הצליחה בניסיון הראשון היא יכולה להמשיך ולנסות כמה שניתן.  הראשונה שמצליחה לפוצץ את הבלון ללא עזרת ידיים היא ובן זוגה המנצחים של המשחק.

היכן טבעת הנישואין?

כל זוג עומד ליד קערת חלב. בתוך קערת החלב זרקת לפני כל מיני טבעות פשוטות. כעת בקש מכל זוג להכניס לקערה את הטבעות שלהם. בהישמע האות על הזוגות להכניס ידיים לקערה, הגבר צריך למצוא את הטבעת שלו והאישה את הטבעת שלה. אסור להם להרים את היד מהקערה ולראות האם הטבעת שהם חושבים שהיא שלהם היא באמת שלהם. הזוג המנצח הוא הזוג שמוציא יחד את הידיים מהקערה כאשר גם הגבר וגם האישה מצאו את הטבעת שלהם.

עוד רעיונות למשחקים