אנחנו גם פה

רעיונות ליום הולדת 50

רעיונות ליום הולדת 50

יום הולדת 50, ,הרבה פעמים זה נראה לא הגיוני, אבא שלי בן 50? בעלי בן 50? רק לפני רגע היינו בני עשרים ומשהו רצים יחפים בחולות סיני... בכל מקרה, יום הולדת עגול שינוי קידומת זו הזדמנות טובה למסיבה. אז הנה כמה רעיונות שיכולים להתאים ליום הולדת 50 לאמא, לאבא או לכל אהוב ואהובה יקרים לכם.

50 סיבות לאהוב אותך

רעיון פשוט בבסיסו. לרשום 50 סיבות מדוע אנו אוהבים את בעל השמחה. אפשר לכתוב זאת בתור מכתב ולהקריא ביום ההולדת, להדפיס או אפילו לכתוב על בריסטול גדול ולתלות בחדר כך שכל האורחים יבינו כמה ומדוע אתם אוהבים את בעל השמחה. טיפ קטן: ההתחלה קלה, לאט לאט זה הופך להיות קשה יותר, חפשו דברים קטנים שאתם אוהבים בו או בה.
משחק הנשיקות

שער עיתון אישי

הכנת דף ראשי של עיתון מזויף, כמובן שהעיתון מדווח רק על בעל השמחה. דוגמה תוכלו לראות כאן כמובן שאפשר לעשות את אותו הדבר עם עיתון ישראלי כך שמימד האמינות יעלה שלב. הנה תוכנה ישראלית להכנת שער עיתון: איחולן כל שצריך הוא צילום או סריקה של עמוד כותרת ראשית של אחד העיתונים וחבר שמבין קצת בתוכנה גרפית (לרוב זה יהי פוטושופ אבל יש גם תוכנות פשוטות יותר וחינמיות) ואז יש להשתיל את תמונת בעלת השמחה בעיתון להוסיף כתבה או שניים עליו והופ יש לכם עיתון אישי.

ציר זמן הומוריסטי

קחו מחברת ועל כל דף לפי הסדר רשמו שנה. מהשנה שבה נולד בעל השמחה ועד ימנו. סך הכל לפי חישוב פשוט – 50 דפים. כעת כתבו על אירוע בולט או משמעותי שקרה הקשור בחייו של בעל השמחה באותה השנה.  הכי חשוב, לצד אירוע אמיתי הוסיפו אירועים מפברקים ותבלו בהומור. דוגמה:
  • 1960 – משה נולד, כל העולם החסיר פעימה.
  • 1970 – משה פגש לראשונה את אמא במסיבה, והתחיל איתה במשפט: "רוצה גזוז?"
  • 1999 – משה הלך לאיבוד במיני ישראל.

מתנת הידע והכישורים

הגיע היקיר שלכם לגיל 50? אולי יש לו זמן ללמוד משהו חדש? קורס קצר- בישול, יוגה, מחשבים, ג'אגלינג ככל העולה על רוחכם ויכול להתאים לחוגג יום ההולדת. אז אל תהססו, פשוט תרשמו. ושלחו את הבחור הצעיר ללמוד משהו חדש.

זמן איכות עם החוגג

יום הולדת חמישים זו הזדמנות מצוינת להכיר קצת את החוגג לעומק, לתת לו זמן איכות עם ילדיו ונכדיו. הרעיון פשוט- בכל יום במהלך שבוע לפני יום הולדת תקבע פגישה לחוגג או החוגגת עם אחד מיקיריו (ילדים, נכדים, חתנים וכו'). וכך בלי רעשי רקע תזכו לפגישה והתייחסות בלעדית מהחוגג המאושר.

הפיכת החגיגה לרשמית

הכנת הזמנות מודפסות למסיבה. אם יש לכם חבר מעצב גרפי זה טוב אם לא, לא נורא, ישנם המון אתרים חינמיים עם תבניות להזמנות שאפשר להכין. אז אל תתעצלו, והכינו הזמנה.

עד כמה אתם מכירים את בעלת השמחה?

אתם אולי מכירים טוב את חוגג יום ההולדת אבל עד כמה מכירים אותו שאר האורחים? מתי נולד, היכן למד? מה מעצבן אותו. אז כדי לבדוק את הנושא הנה רעיון מדליק למסיבה: טריוויה אישית. כותבים שאלות, מזינים למערכת ניהול, ובאירוע עצמו כל האורחים משחקים טריוויה עם השאלות שלכם דרך הסלולרי שלהם. מומלץ.

ועוד דבר לסיום

כיף לחגוג ליקיר שלך יום הולדת, וביום כזה זה הזדמנות גם לתת לאחר שלא יכול. בחיפושינו אחר רעיונות ליום הולדת נתקלנו באתר של birthday angles מלאכי יום הולדת של עמותת בקהילה, עמותה ששמה לעצמה לאפשר גם לילדם שאין בידי הוריהם האפשרות לארגן מסיבת יום הולדת. אז אנו שמחים שיש לנו את האפשרות להביא ולחשוף את העמותה הזו באמצעים שיש לנו.

עוד רעיונות למשחקים