אנחנו גם פה

רעיונות למתנות פשוטות – עד 5 דקות הכנה

רעיונות למתנות

מחפשים רעיון למתנה? יש לכם בדיוק 5 דקות? וגם, איך לומר, תקציב אפסי. אל דאגה, לפעמים כל מה שצריך זה קצת יצירתיות וקלילות. הרעיון פשוט: עשו סבב קצר בבית, מהמטבח דרך החדרים ועד למקלחת. בחרו פריט אחד שאתם יכולים לוותר עליו, עטפו אותו בצורה נאה, והרי לכם מתנה, לא יקרה אבל מלאה בכוונה. שימו לב, אלו הן מתנות פשוטות מהלב,להורים שלך, לילד שלך או אפילו לחבר שלך. מתנות שכל מטרתן פשוט לעשות קצת טוב על הנשמה

הצנצנת הריקה

הצנצנת הריקה מתמלאת שוב. מצאו צנצנת ריקה, מלאו אותה בממתקים או כל דבר מתוק אחר, ציירו כרטיס תודה מושקע והצמידו בעזרת סרט קשירה., אפשר למלא גם בפרחים שמצאתם בגינה מתחת לבית של החבר, במספר כלי כתיבה, ואפילו בפתקים קטנים עם מסרים אישיים ממך אליו.
מתנה - צנצנת ממתקים

מתנות עם פירוש

קחו כל פריט, עטפו בסרט והוסיפו את הכיתוב: לא סתם קיבלת מתנה זו, תחשוב לבד למה... אם אין לכם כוח לכתוב על הכרטיס פשוט אמרו זאת במעמד הענקת המתנה. אנו יכולים להבטיח שהחבר לא יוכל להתעלם מהמתנה. המחשבות ירוצו: למה היא נתנה לי מלחיה? מה זה אומר עלי? מה זה אומר עליו? מה זה אומר עלינו? מתאים במיוחד לאנשים שאוהבים לחפור. הפרשנות שלו למתנה ההזויה יכולה להיות מעניינת בפני עצמה. בתמונות תוגלו לראות מבחר דוגמאות למתנות שערכן האמתי טמון בפירוש שמצמידים להן
מתנות

בלון ההפתעות

מכינים פתק עם ברכה או כל מסר טוב שיכול לעורר חיוך, מכניסים את הפתק לבלון ומנפחים. עכשיו יש לנו הפתעה בבלון. לא לשכוח לרשום על הבלון נא לפוצץ אותי.
בלון ההפתעות

משחק הקלפים

מתנה - מסר אישי בקלפים
קחו חפיסת קלפים או אפילו דפי ממו. רשמו על כל דף מדוע אתם אוהבים את מקבל המתנה, או מיוחד בו (כמובן שניתן לתת מתנה זו לגבר או לאשה).  כאן המאמץ הוא מחשבתי, ורצוי כמובן להאיר את הדברים החיוביים שבאים לידי ביטוי אצל מקבל המתנה. טיפ: רצוי לא להיגרר לכבדות ולתת להומור ורוח השטות שלכם להכתיב משפטים מלאי הפתעה.

בקבוקים של אהבה

כמאמר שמשפט המפורסם: לכל אדם יש לפחות בקבוק אחד בבית שאינו זקוק לו. אז אם יש לכם בקבוק שכזה, רצוי זכוכית ולא פלסטיק, ואם יש לכם איזשהו משפט חזק שאת רוצה להעניק למקבל המתנה כל שנותר הוא לחבר בינהם. הכינו בקבוק, נקו וייבשו אותו. הכינו פתק בסגנון: אוהבת אותך, חושבת עליך או שאפשר לקחת את זה לכיוון קצת אחר, להוסיף הומור, משהו בסגנון: שחרר אותי מהבקבוק... בכל מקרה את עניין הפתק אנו משאירים לכם, איך שאומרים, כל אחד והמשקעים שלו... בקיצור, מכניסים את הפתק לבקבוק, קושרים בחוט, והרי לכם מתנה פשוטה, מהלב שתעמוד לנצח על שולחנו או שולחנה של זה שכה חפצתם ביקרו.
מתנה- הפתעה בבקבוק

עוד רעיונות למשחקים