אנחנו גם פה

יום הולדת 60

יום הולדת 60

הגיע הרגע – האבא שלכם ויכול להיות שגם סבא שלכם חוגג שישים חורפים. פעם, כשהייתם ילדים או נערים גיל שישים נראה לכם מספר של זקנים והנה אבא שלכם חוגג יום הולדת 60. אין ספק שזה מצריך הערכות מיוחדת ליום הולדת שכזה. השאלה הראשונה שנשאלת: מסיבת הפתעה – כן או לא. כן – כי זה מדליק, מאתגר, יוצר מתח ומסתורין סביב ההכנות והכי שווה: לראות את הפרצוף המופתע שלו ואחר כך להתרפק על השבוע האחרון ולספר לו איך הוא לא גילה ואיך כמעט הכל נהרס ואיך ואיך. למה לא? התקף לב וכדומה.

הכנות ליום ההולדת

אז נאמר שהחלטנו על מסיבת הפתעה – מה התוכן? משחקי חברה , הפעלה בתנועה או אולי חיים שכאלה? להשמיע לו קולות מן העבר, להתרכז בו. זה רעיון, אם אתם בעניין של השקעה אז קדימה, תאספו חומרים , תחקירים סיפורים, תעברו מהדודה שולה שאצלה הוא גדל כבן בית ועד הדוור האישי שלו כבר 30 שנה, תאספו חומרם ,  סיפורים קטנים והנה יש לכם תשתית לחיים שכאלה. אבל לא לכולם יש זמן או את הכוח לשמוע חיים שכאלה, בייחוד לא לדור הצעיר. הדור שהכל צריך להיות, מהיר רצוי אלקטרוני. אז איך הופכים את יום הולדת 60 של אבא (שאולי הוא כבר בעצם סבא) לחוויה שתתאים גם לדור הצעיר וגם תעביר את חייו של החוגג בדרך מקורית? התשובה: משחק. תמיד עובד ומתאים לכל גיל,  ובמקרה שלנו - טריוויה אישית

רעיון מקורי למשחק – טריוויה אישית

אספתם כבר את החומרים? יש לכם את כל המידע? היכן אבא גדל, מי הניקה אותו בינקותו, מה עשה בצבא?, איפה הלך לאיבוד? ועוד איזה דבר או שתיים שלא כולם יודעים. חברו מזה שאלות (רצוי כמה שיותר) הזמינו את המשחק ליום ההולדת של טריוויה אישית ותגלו פתאום את כל האורחים כולל הנערים והנערות נצמדים  לטלפונים ומתחילים לשחק, הם יודעים שאתם כתבתם השאלות, מעמדכם במשפחה יקבל שדרוג משמעותי, תופתעו לגלות שאנשים ינסו להתחנף אלכם ולהוציא מכם את התשובה הנכונה כדי להגיע למקום הראשון.
כמובן שהזוכה במקום הראשון יכול לקבל פרס סמלי, זה יכול להיות נשיקה או ברכה מהאבא, סבא שחוגג יום הולדת 60,   אתם יכולים להפוך את זה לטקס מקורי שמחלקים בו את התואר מי מכיר את חתן יום ההולדת הכי טוב.
אז אם כבר יש לכם שאלות ואתם רוצים ליצור משחק מעניין שיפתיע את האורחים, ותרו על הכרטיסיות
היכנסו ל-טריוויה אישית. משחק עם השאלות שלכם ישירות לטלפון הנייד של האורחים

עוד רעיונות למשחקים