אנחנו גם פה

יום כיף - משחקים בעבודה

עושים יום כי- משחקים

העבודה לא משתנה, יש הרגשה לפעמים שהימים דומים, צריך תמריץ באמצע היום: פעילות גופנית קלילה  מגבשת יכולה לעורר את המקום, להפיח רוח חיים במשרד ולהעלות את רמת היעילות עד אין שעור. והכל בעזרת כמה משחקים פשוטים ומרעננים שיכולים לגבש כל קבוצה לכדי כוח אחד. ואם לבוס יש בעיה עם זה תסבירו שזה חוסך לו את היום כיף ש"שכח" לארגן לעובדים, ובכלל כדאי לו שהעובדים יהיו עם מרץ ומוטיבציה. אז הנה כמה רעיונות למשחקים פשוטים מהרשת:

תפוס את הכדור

אזנו את הכדור: רעיון פשוט, אחד העובדים מקפיץ כדור על שולחן הישיבות והשני צריך לתפוס אותו בעזרת כוס חד פעמית. נשמע פשוט? נסו ותראו

באולינג לכל עובד

המשחק המוכר, צריך להפיל כמה שיותר פינים. רק שבמקום פינים נשתמש בבקבוקי פלסטיק ריקים. המשקיעים יוכלו לחבר אליהם גם בלון (כפי שנראה בסרטון) וקדימה, מי שמפיל יותר בקבוקים, הוא או היא הם המנצחים הגדולים של באולינג משרד. פעילות מגבשת את הבוס והעובדים בעיקר כאשר בטעות נשבר איזה מחשב מזריקה לא מדוייקת

הכוח הוא באצבעות

שימו לב, נשים וגברים יכולים לנצח במשחק המותח הזה המתבסס רק על דבר אחד: עוצמת האצבעות שלכם. מניחים דיסק בין שני המתחרים. כל אחד צריך ללחוץ על הדיסק כמה שיותר חזק ולנסות למשוך לכיוון שלו, הראשון שהצליח להעביר את הדיסק אליו הוא המנצח. משחק פשוט וממכר לכל קבוצה באשר היא.

טניס למנהל ולמזכירה

ושוב חזרנו לכדור ידידנו הטוב. זוג משתתפים, כל אחד מחזיק מטקה שעשויה מקרטון פשוט. על השחקנים להתמסר עם כדור טניס ובמקביל לנסות להתקדם כמה שיותר רחוק עד דלת היציאה מהמשרד. הזוג המנצח מקבל מתנה מהבוס: מחבט טניס או משחק טניס מול הבוס. (זמן טוב לבקש העלאה במשכורת)

לסיכום

קחו לכם הפסקה קטנה. תשחקו, תתגבשו תרשו לעצמכם גם להינות ממשהו אחר. זה תמיד טוב להתרענן ולהפעיל קצת את הגוף. בהצלחה.

עוד רעיונות למשחקים