אנחנו גם פה

מתנות לגבר בהכנה אישית

אז הגבר שלכן מחכה למתנה...

מה כבר אפשר לקנות לגבר שלכן? יש לו הכל וכלום כבר לא יפתיע אותו? ובכן, תרשו לנו לנסות לעזור, לפעמים מתנה פשוטה ושימושית יכולה לחולל פלאים. אז אם יש לכן קצת זמן, רצון להשקעה ועטיפה יפה למתנה יתכן שתוכלו למצוא את אחד הרעיונות כאן מועילים.

מתנה לגבר שאוהב לבנות

רק אתן מכירות את הגבר שלכם ואם תפסת אותו מזיל פעם ריר בחנות לכלי עבודה אין ברירה אלא לתת לבן האדם מה שהוא אוהב. קנו לו כלי עבודה, אבל כדי שזה יראה וירגיש כמתנת יום הולדת ולא כאלתור של הרגע האחרון, הוסיפו הקדשה אישית. הפטיש יכול להיות כלי מצוין היות ויש לו משטח שאפשר לכתוב עליו בקלות אבל כל כלי אחר שאתם מוצאים לנכון יכול לשמש לעניין הזה
פטיש עם הקדשה אישית

מתנה לגבר שרוצה להיות ילד

מתי מעריכים מתנה? לא ברגע שמקבלים אותה אלא ביום שהיא מצילה אותך והופכת לשימושית. כזו היא המתנה הבאה, בכל גבר מסתתר אותו ילד שנשכח מאחור, הילד שרץ וקפץ בשלוליות, דיבר בטלפון עשוי חוטים, העיף טוטו בתוך צינור חלול של טוש. עובדה היא שגברים  אוהבים לשחק בצעצועים. אז הנה אם הגבר מוצא עצמו משועמם במשרד כל שנותר לו לקרוא לחבר אחר, לעזוב את החליפה, לחזור להיות ילדים ולנסות לקלוע עם מתנת הרוגטקה שלך ניירות לפח הקרוב. בהצלחה.
מתנה לגבר

מתנה לגבר הרגיש

זוהי מתנה המתבססת על מיימד ההפתעה והיכולת שלך להכיר לעומק את הגבר שלך או בשפת המקצוע: הגבר. בכל מקרה, הרעיון פשוט, מכינים מספר מכתבים קטנים וקצרים שמתאים לרגעים שונים בחיים. מכניסים למעטפה, ההוראה היא לפתוח את המעטפה כאשר הגבר מוצא עצמו באחד מהרגעים האלו בחיים, ואז כמובן הוא ישאב השראה ועידוד מהמתנה המפתיעה שלך ויעריך עוד יותר את היכולות המדהימות שלך להגיע לליבו.
דוגמאות לנושאים:
  • פתח כאשר אתה רוצה להיזכר בזיכרונות טובים
  • פתח ביום הנישואין
  • פתח כשיש לך יום משעמם במשרד
  • פתח כשאתה מתגעגע אלי
  • פתח אחרי מריבה
  • פתח כשבא לך לצחוק
מתנה מצב רוח

מתנה שימושית לגבר שתמיד שוכח את הטלפון

זוהי אחת המתנות השימושיות שנתקלנו בהן. פשוטה וקלה להכנה. האביזרים: גליל נייר טואלט, 4 סיכות, ויצירה כאוות נפשכן. ההוראות פשוטות, חורצים חריץ בגודל הטלפון של הגבר שלך בגליל, מצמידים 4 סיכות בבסיס הגליל – ויש לכן מעמד. כמובן, כדי שהמתנה תהפוך לאישית ובעלת משמעות ומכאן גם יבוא ערכה, יש חשיבות לקישוט המעמד. אפשר לצבוע בצבעי קבוצת הכדורגל האהודה, לכתוב משפט מרגש וכו'. הבנתן כבר את הרעיון.
מתנה - מחזיק לנייד

מתנה מפתיעה לגבר שמסתובב עם מזומן

הגבר שלך אוהב כסף? הוא מסתובב עם הרבה מזומן וכל הזמן מפחד שמישהו יגנוב לו? ובכן, זו ההזדמנות שלך להראות לו שאת לוקחת חלק במאמץ להסתיר את הררי הכסף שיש שלו בבית. למען מטרה זו תאלצי לוותר על אחד מחברייך הטובים ביותר: ליפסטיק או אודם שפג תוקפו. רוקני את התכולה המיותרת וזהו, יש לך את המחבוא המושלם לכסף. כמובן שאין לעטוף מתנה זו, כל החכמה שהיא נראית כאחד הפריטים התמימים שנמצאים על שולחן האיפור שלך. כמו כן, התכולה היא לא גדולה, אבל מה זה חשוב... העיקר הכוונה.
מתנה מפתיעה לגבר

עוד רעיונות למשחקים